.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در اولین نشست خبری پس از انتصاب :
نصب 30 هزار علائم از نوع اخطاری، اخباری و انتظامی در راه‌های استان / خسارات جاده ای 296 میلیارد تومانی سیل اخیر در مازندران
شمال نیوز : این مسئول با اشاره به 3 هزار و 900 کیلومتر خط کشی در راههای استان افزود : بیش از 57 کیلومتر نیوجرسی در سال گذشته در جاده‌های مازندران نصب شد که در جلوگیری و کاهش تصادفات جاده‌ای موثر بوده است . ....
نصب 30 هزار علائم از نوع اخطاری، اخباری و انتظامی در راه‌های استان / خسارات جاده ای 296 میلیارد تومانی سیل اخیر در مازندران

شمال نیوز: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در اولین نشست خبری با خبرنگاران پس از انتصاب در این مسئولیت از اختصاص 5 میلیارد تومان خسارت به راهداری استان از محل ستاد مدیریت بحران خبر داد .

به گزارش شمال نیوز، عباسعلی نجفی با ناکافی دانستن اعتبارات تخصیص یافته گفت: این میزان اعتبار جوابگوی خسارت وارده به جاده‌های استان نیست و در کنار اعتبار استانی به‌دنبال اعتبار ملی هستیم.

این مسئول با اشاره به 3 هزار و 900 کیلومتر خط کشی در راههای استان افزود : بیش از 57 کیلومتر نیوجرسی در سال گذشته در جاده‌های مازندران نصب شد که در جلوگیری و کاهش تصادفات جاده‌ای موثر بوده است .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با اعلام اینکه بیش از 30 هزار علائم از نوع اخطاری، اخباری و انتظامی در راه‌های مازندران نصب شده است، تصریح کرد: 33 نقطه حادثه‌خیر در مازندران مجهز به روشنایی شد که به تنهایی 12 درصد روشنایی جاده‌ای کشور را به خود اختصاص داده است.

نجفی با بیان اینکه شانه‌سازی جاده‌ها یکی از اقدامات این اداره در جاده‌ها بوده است تا برای رانندگان خطرآفرین نباشد، عنوان کرد: در زمستان سال گذشته 25هزار تن نمک و 25 هزار تن شن و ماسه در جاده‌های استان برای جلوگیری از یخ‌زدگی و ایجاد اسطکاک جاده در محورهای برف‌گیر و کوهستانی استان استفاده شده است.

وی با بیان اینکه عمر ناوگان حمل و نقل کالا در مازندران بالای 20 سال است و نیازمند بازسازی می‌باشد، خاطرنشان کرد: 5 هزار و 297 ناوگان حمل و نقل مسافری در مازندران فعال هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با بیان اینکه 47 هزار تن ترانزیت کالا در مازندران جابه‌جا شده است، افزود: 261 مزایده و مناقصه در مازندران در سال گذشته اجرا شده است که به علت کم‌بود اعتبارات 61 مورد به مرحله اجرا درآمده است.

نجفی با بیان اینکه 45 دوربین نظارت تصویری در مازندران به‌صورت شبانه‌روزی فعال هستند، ادامه داد: 102 سامانه تردد شمار و دو دستگاه تابلو ترافیک‌نما در جاده‌های مازندران نصب هستند.

وی با اشاره به وقوع سیل در مازندران و وارد کردن خسارت به جاده‌های استان، افزود: سیل اخیر بیشتر به راه‌های شهرهای مرکزی و شرق استان خسارت وارد کره است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با بیان اینکه 796 نقطه از محورهای مازندران در سیل اخیر آسیب دیدند، اضافه کرد: عمده آسیب‌ها در محور شریانی سوادکوه، هراز، محور ساری-کیاسر، جاده‌های هزارجریب نکا و بهشهر بوده است.

نجفی با بیان اینکه 94 دستگاه پل و آب‌راه‌های جاده‌ای در سیل اخیر در مازندران آسیب دیدند، گفت: سیل اخیر بیش از 296 میلیارد تومان خسارت به جاده‌های مازندران وارد کرده است.

وی با اشاره به اینکه 80 دستگاه ماشین‌آلات سنگین راهداری بخش خصوصی در سیل اخیر در مازندران به‌کارگیری شده است، خاطرنشان کرد: بر اساس دستور سازمان راهداری، اداره‌کل راهداری مازندران در کمک‌رسانی به سیل‌زدگان استان گلستان هم ورود پیدا کرده و چند دستگاه ادوات سنگین راهداری به مناطق سیل‌زده گلستان اعزام کرده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با بیان اینکه از محل ستاد مدیریت بحران حدود 5 میلیارد تومان خسارت به راهداری استان اختصاص داده شده است، گفت: این میزان اعتبار جوابگوی خسارت وارده به جاده‌های استان نیست و در کنار اعتبار استانی به‌دنبال اعتبار ملی هستیم.

نجفی با بیان اینکه خسارت وارد شده به محورهای فرعی و روستایی باید از محل اعتبارات استانی تامین شود، افزود: 30 درصد ماشین‌آلات راهداری مازندران نیازمند تعمیرات هستند.

گفتنی است استان مازندران حدود 10 هزار و 400 کیلومتر راه داشته که شامل آزادراه، بزرگ‌راه، راه‌های اصلی، فرعی و راه روستایی می‌شود.



ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.